Thursday 23 August 2007

Prodigal

Аз не вярвам на огледалата.
Освен, че отразяват ненужни слънчеви лъчи (които са много поо-нужни на растенията, примерно) те лъжат. И не ме лъжи, че не знаеш за ГАДНО*. Всъщност, не изпускай огледалата в стаята от очи, току-виж са избягали и са се присъединили към ГАДНО с плановете да превземат света.
И все пак, те още не са успели заради отраженията, нашите най-добри приятели. Оглеждайте се по-често в онази лъжица, отразяваща истинското Теб.

Сега, да се върнем към реалността. След (нали днес е четвъртък?) 3 дена имам ужасен тест върху 400 думи, 4 времена и още кум граматика (това само при латинския е възможно). Не съм много подготвен (това го дължа на себе си, или поне на онази част която искаше лято беза учене!), а и ми се струва толкова трудно да науча тези неща (които при френски и английски са много по-лесни). Ако не успея да изкарам 6 или повече (десетобална система, ю ноу) не само че няма да ми позволят да ходя в това готино училище, ами и ще получа едно страшно голямо магарешко (конско де, добре, но не обичам коне) и това ще означава един голям край на мечтите ми.

Не, наистина няма за какво да се притеснявам.

Преди седмица получих предметите ми з атази година и колко пъти на седмица са те. С ужас останових колко много Латински и Гръцки имаме. Ето вище сами:

Латински: 3
Гръцки: 2
Нидерлански: 4
Английски: 4
Немски: 3 (но аз миналата година учих немски, а останалите не)
Френски: 2

Това бях езиците. 18 часа по 45 минути само за езици. Това са ми два дена от петте :Р

Математика: 3
География: 2
История: 2
Биология: 2
Физика: 1
Химия: 1
Икономика: 2 (знам, ужасно е)
Физическо: 2
Рисуване: 2
Джи Пи: 2 (Това са тестовете, оценката се зачита 3 пъти)
Астрономия: 1
Фотография: 1 (несигурно)

Така, поздрави с Biff Sanders - Prodigal (фенове на Проджект Рънуей хиър?)





*Градска и Абсурдна Дейност за Независимостта на Огледалата

2 comments:

Писателят said...
This comment has been removed by the author.
sugarcult said...

Чук-чук *оглежда се наоколо и влиза непоканена*
А тъкмо скоро те питах за блога ти ...
Така де .. добре, че моят има вече съвсем различен вид, че преди беше свързан с огледала, ама вече ми писнаха, така че ...
Та, радвам се на блога, очаквам да си го гледаш подобаващо, да го храниш редовно и най-важното - да му разказваш чудни приказки ^^